wtorek, 14 kwietnia 2015

Ryan Giggs


                                                                       


                                                                             Hej !
         
          Wczoraj w mojej skrzynce znalazłam a trzy listy ! Bardzo się ucieszyłam, ponieważ długo nic nie przychodziło. Moja radość zamieniła się w zdenerwowanie, po ty kiedy zobaczyłam jeden z autografów od Legendy Manchesteru ( drugi skan). Nie wiem co oni robili z tym listem, bo zdjęcie jest całe pogniecione :(.  Może go ktoś miętosił, albo coś innego :p.  Dobrze,że chociaż jedno z dwóch zdjęć to przetrwało (nie wiem jakim sposobem). Więc mam do Was pytanie. Czy komuś z Was zdarzyło się coś podobnego ? Jeśli tak to piszcie w komentarzach. Dobra koniec narzekania czas na kilka słów o autografie i o samym zawodniku. Ryan Giggs obecnie jest asystentem trenera w Manchesterze United. Całą swoją karierę spędził w jednym klubie. Dla Czerwonych Diabłów rozegrał ponad 600 spotkań i strzelił 114 bramek ! Odniósł z nim także wiele sukcesów. Między innymi, aż 13x Mistrzostwo Anglii , 2x Ligę Mistrzów, 9x Tarcza Wspólnoty, 4x Puchar Anglii.
Bardzo się cieszę z tego autografu od Legendy piłki nożnej. Aby zdobyć ten autograf wystarczy wysłać list i kopertę zwrotną ( bez IRC)  na adres Manchesteru United. Ja czekam tylko dwa tygodnie. Tu macie adres :)  

                                                               Ryan Giggs
                                                       Manchester United FC
                                                         Sir Matt Busby Way 
                                                    Old Trafford M16 OQR 
                                                          Manchester 
                                                               England 

                                    Wypchanych skrzynek- Agata :)) 

11 komentarzy: