niedziela, 21 czerwca 2015

Powrót, Kevin De Bruyne, zmiany na blogu :)

                                         
               
                   
                                                                Hej !
     
 Wita Was Agata, mam nadzieje, że o mnie nie zapomnieliście :p A wiec po długiej przerwie powracam, miałam tak dużo na głowie, konkursy, zawody,liga,szkoła i inne... Ale za klika dni wakacje i będę dużo wolnego czasu. Zanim przejdę do autografu chcę Wam coś oznajmić. A więc, na tym blogu oprócz autografów będą się pojawiały opowiadania i inne twory. Nie bójcie się wszystko będzie poukładane ! Jutro pierwszy post tego typu, szykujcie się :)
     A teraz co nieco na temat autografu i o samym zawodniku.  Mam oto podpis świetnego, młodego, utalentowanego zawodnika, mowa tu o Kevine De Bruyne. Pamiętam jak strzelił Borussi bramkę w finale DFB Pokal.. Ale trzeba przyznać, że bramka piękna. Według mnie Kevin za klika lat będzie jednym z najlepszych piłkarzy świata ( jeśli już nie jest). Autograf zdobyłam pisząc na pewien e-mail. I tak wszyscy go już znają :) Razem z tym podpisem dostałam jeszcze kilka innych które zaprezentuje niebawem. Następny post jutro ! :)

                                                             Pozdrawiam - Agata :D

15 komentarzy:

  1. Gratuluję i czekam na opowiadania, bo sam je piszę. Na pewno będę chętnie tutaj wchodził i czytał Twoje wytwory. Ja zapraszam na inny blog, przekozacki - You just have to believe in me~

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i zapraszam http://autografy-tyski.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki to mail bo ja nie znam
    Gratki😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!! Zapraszam do mnie http://skoki-narciarskie-kocham-to.blogspot.com/2015/07/adam-maysz.html

    OdpowiedzUsuń
  5. michalpajak.blogspot.com GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Mogłabyś spojrzeć na maila? Napisałam do Ciebie w bardzo ważnej dla mnie sprawie :)
    Oczywiście gratulacje! Masz niesamowitą pasję!

    OdpowiedzUsuń