piątek, 23 maja 2014

Pogoń Szczecin 2 ( tym razem przez maila :)

Hej
 Jak pewnie wiecie nie dawno byłam na meczu i zebrałam  sporo autografów, ale niektórych mi brakowało. A tak na marginesie to dziękuje jedne mu z Was za informacje, że w poprzedniej notce nie było podpisu od Akahosiego tylko od Takafaumi ale teraz już go mam :D A więc prośbę wysłałam na maila- sekretariat@pogonszczecin.pl i czekałam 3 dni ! ( nie licząc dnia w, którym wysłałam list i niedzieli). Otrzymałam autografy od większości drużyny, a najbardziej wpadł mi w oko podpis, który już mam a mianowicie od Rafała Murawskiego. A i mam do Was pytanie czy na skanach poniżej widzicie gdzieś autograf Marcina Robaka lub Radosława Janukiewicza ? Proszę naśpicie to dla mnie bardzo ważne. A oto skany:






                                                                        Wypchanych skrzynek !-Agata

12 komentarzy: