niedziela, 2 listopada 2014

İlkay Gündoğan



                                                                            Hej !
            Dzisiaj zaprezentuje Wam autograf od jednego z moich ulubionych graczy Borussi! Jest to Ilkay Gundogan, urodził się w 1990 roku w Gelsenkirchen w  mieście w którym swoją siedzibę ma największy rywal BVB Schalke04. Grał w Schalke za czasów juniorskich. Przed tym jak trafił do żółto-czarnej ekipy grał również  w 1. FC Nuremberg. Ilkay jest Niemcem Tureckiego pochodzenia  (jeżeli czegoś nie pomieszałam). Niestety przez ostatni rok miał poważną kontuzje  pleców i dopiero teraz wraca do gry. Według mnie jest on jednym z najlepszych pomocników w Borussi strzelił nawet gola w finale Champion League przeciwko Bayernowi! Jak pewnie się domyślacie to mój wymarzony autograf i bardzo się namęczyłam,żeby go zdobyć. Jak większość wysłałam maila, którego wszyscy znacie. Czekałam około miesiąca. Niedługo będę mieć drugi taki sam autograf z wymiany :P Myślę, że to tyle, dawno się tak nie rozpisałam xD.

PS. Po dodaniu posta zauważyłam, że to mój 40 wpis :D

                                                                         Wypchanych skrzynek :) - Agata

13 komentarzy: