piątek, 16 stycznia 2015

Jakub Błaszczykowski II

karta z sezonu 2012/13

tył
karta z sezonu 2013/14

tył






                                                                           Hej !

         Dzisiaj miał być list z wymiany z Sebastianem, ale przeżyłam wielkie zaskoczenie i zmieniłam plany. post miał być już przedwczoraj, ale Internet odmówił współpracy. Ale przejdźmy do autografu. Jest to podpis od mojego idola- Jakuba Błaszczykowskiego ! Kuba jest moim idolem, ponieważ jest świetnym piłkarzem i dobrym człowiekiem. Nie dawno nasz bohater miał oferty między innymi z Manchesteru City. Ale Błaszczykowski postanowił zostać w ekipie z Dortmundu
i podpisał kontrakt do 2018 roku. Ja to właśnie pokochali go kibice z Zagłębia Ruhry. Jeden z fanów napisał nawet o nim piosenkę ( link na końcu). Posiadam  już graf  Kuby,ale zawsze chciałam mieć jego podpis na karcie BVB. Więc wysłałam list  Autograf zdobyłam pisząc na adres prywatny, który nie podlega wymianie. Czekałam ponad miesiąc i dostałam moje podpisane zdjęcia i aż dwie karty Borussi. W  tym jedną z sezonu 2012/13 ! Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ w tym sezonie moja ukochana drużyna doszła do finału Ligi Mistrzów. Jeden autograf idzie na wymianę, a drugi będzie do wygranie w konkursie :). Zdjęcia autografów do wymiany w zakładce "Wymiany i
kontakt".


                     
                                                               Nur Der BVB ! - Agata :)

8 komentarzy: