czwartek, 5 lutego 2015

Angel Di Maria


zdjęcie z dedykacją ! <3



                                                                          Heeejjj !


            Dzisiaj autograf od byłego zawodnika Realu Madryt- Angela Di Mari ! To jeden z najcenniejszych autografów w mojej kolekcji. Bardzo się z niego cieszę i jedno zdjęcie jest z dedykacją :).Angela nie muszę Wam przedstawiać, bo jest on po prostu świetnym piłkarzem. To on poprowadził Real do wygrania Ligi Mistrzów i Argentynę do Finały MŚ. Podsumowując Angel jest świetnym piłkarzem. W tym okienku transferowym przeszedł za ogromne pieniądze do Manchesteru United i sepiuję się tam świetnie. Pisałam na adres Manchesteru czekałam ponad miesiąc. List
wysłałam w Wigilię, a odpowiedź dostałam we wtorek :) Tu macie adres :

Angel Di MariaManchester UnitedSir Matt Busby WayOld TraffordManchesterM16 0RA

PS. W weekend nie będzie postów, ponieważ mam dwa turnieje piłki nożnej w dwa dni :) 
Wypchanych skrzynek - Agata :)

8 komentarzy: