poniedziałek, 9 lutego 2015

Tony Adams !

 

                                                                       
                                                                          Hej !
                                                          
          W weekend tak jak mówiłam nie było postów, ponieważ miałam dwa turnieje piłki nożnej i nie miałam jak dodać post. Zaspokajam waszą ciekawość i na pierwszym turnieju zajęłam 1 miejsce, a na drugim 4 i zdobyłam bramkę "ze łaba" :P. A i mam do was pytanie: Czy Neymar odsyła autografy z adresu brazylijskiego ? Piszcze w komentarzach i na e-mail. Jak widzicie u mnie na blogu nowe tło. za wykonanie jego dziękuję Marysi ! :)  Koniec chwalenia się i pytania,  czas przedstawić autograf. Jest to jeden z najcenniejszych podpisów w mojej kolekcji. To autograf od legendy Arsenalu Toniego Adamsa ! Nie dość, że jest on wymarzony to jeszcze z dedykacja: " To Agata best wishes". Bardzo się z niego cieszę. Zdobyłam go pisząc na maila, którego Wam niestety   nie podam, ponieważ nie chcę żeby Tony przestał wysyłać autografy. Na odpowiedź czekałam mniej niż miesiąc.  A teraz kilka suchych faktów 
o tak zwanym "Mr Arsenal". Tonny całą swoją piłkarską karierę przeżył w jednym klubie- Arsenale Londyn. W londyńskim klubie rozegrał ponad 500 spotkań i strzelił 32 gole. Grał na pozycji obrońcy. Cztery razy zdobył mistrzostwo Anglii i trzy razy Puchar Anglii oraz dwa Puchary Ligi Angielskiej. Niestety jego karierę zniszczył alkohol. Według mnie Tony Adams to prawdziwa legenda. 
                                             
                            

6 komentarzy: