piątek, 27 marca 2015

Legia Warszawa III + kilka ogłoszeń :)








                                                                  Hej !
     
             Tak wiem znów długo mnie nie było, ale teraz mam strasznie dużo obowiązków ( wybór szkoły i przygotowania do testów). Przepraszam Was za to. Konkurs przekładam na koniec kwietnia, więc szykujcie się :). U mnie od 3 tygodni pustki, ale niedługo zamierzam wysłać kilka próśb (dwóch Panów z Manchesteru United i jeden rodzynek z Borussi + kilka e-mailów). Następny post będzie w moje urodziny ( czyli w poniedziałek). Ale teraz przejdźmy do podpisów. Już po raz trzeci wysłałam list do Legii Warszawy. W odpowiedzi dostałą siedem oryginalnych autografów z których jestem bardzo zadowolona. Wszystkie otrzymane autografy są wymarzone, ponieważ poszukiwałam ich. Legia Warszawa zdobyła 10 razy Mistrzostwo Polski, 16 razy Puchar Polski, a także 4 razy Puchar Polski. Jak byście chcieli wiedzieć to moim ulubionym piłkarze klubu z Warszawy jest Ondrej Duda :).  Prośbę z kopertą i znaczkiem wysłałam na adres klubu i czekałam dwa tygodnie:

                                                              Legia Warszawa S.A
                                                               ul, Łazienkowska  3
                                                               00-449 Warszawa

                                     Wypchanych skrzynek i zapraszam w poniedziałek- Agata :)                                  

12 komentarzy: