poniedziałek, 30 marca 2015

Thomas Ravelli

                                                   
                                                                        Hej !

               Tak jak obiecałam dzisiaj Waszym oczom ukazuję się nowy post. Jak już wcześniej mówiłam mam dziś urodziny i dopisuję mi humor :). Po ostatnich pustkach w skrzynce stwierdziłam, że czas się wziąć do roboty i zacząć wysyłać listy, prośby powędrują do: Kevina Grosskreutza,Adana Janzunaja, Rayana Gigssa, Cesca Fabregasa, Didiera Drogby, Trefla Gdańsk i Grzegorza Wojtkowiaka. Jak na moje standardy to strasznie dużo listów :P. A teraz przejdźmy do autografu. Jest to autograf od świetnego szwedzkiego bramkarza- Thomasa Ravellego! Od razu zaznaczam, że ja ten autograf mam z wymiany, ale wiem, że można go zdobyć droga listowną. Dzisiejszy bohater jest rekordzistą pod względem występów w kadrze narodowej Szwecji (143 występy). Największym jego sukcesem jest dwukrotne zdobycie trzeciego miejsca na Mistrzostwach Świata wraz z reprezentacją Szwecji w 1990 r. i 1904 r. Co ciekawe ma on także brata bliźniaka, który również grał w piłkę nożną. Prawię całą swoją karier spędził w szwedzkich klubach piłkarskich. Następny post powinien pojawić się w czwartek :) A i trzymajcie za mnie kciuki, bo niedługo testy :P

                                                                  Wypchanych skrzynek- Agata :)

15 komentarzy: