sobota, 6 grudnia 2014

Mario Götze !


            
                                                                      Hej !
          Pewnie pamiętacie finał tegoroczne Mundialu 113 minuta Mario Gotze przejmuję piłkę klatką piersiową i golllll! Niemcy szaleją . Ten gol dal Niemcom Mistrzostwo Świata, a Getzemu status bohatera narodowego. A teraz koniec wspomnień teraz czas na autograf :) Bohater mojej dzisiejszej  notki to były gracz mojej ukochanej Borussi, a obecnie zawodnik jednego z największych Jej rywali - Bayernu Monachium. Wiele kibiców BVB miało mu za złe odejście do bawarskiego klubu. Na początku ja też byłam zła, a wręcz wściekła. Po jakimś czasie zrozumiałam decyzje Getzego, ale wiele kibiców klubu z Dortmundu ma to mu za złe. Mario jest często nazywany 'złotym chłopcem' albo "farbowanym Brazylijczykiem' ze względu na jego brazylijski styl i młody wiek. Według mnie za 2-3 lata będzie on głównym kandydatem do Złotej Piłki, pożyjemy zobaczymy :) Największe jego skucesy to  Mistrzostwo Świata 2014 i  nagroda Golden Boy dla najlepszego zawodnika do lat 21 grającego w Europie 2011. W Borussia  grał od czasów juniorskich od roku 2001 a swoją przygodę z BVB zakończył  w 2013. Prywatne Gotze jest przyjacielem gwiazdy Borussi Marco Reusa. Autograf pochodzi z wymiany . I jest oczywiście wymarzony :)
                                                                                   
                                                Wesołych Mikołajek- Agata :D

12 komentarzy: