wtorek, 30 grudnia 2014

Święta z Bundesilgą #6 Mats Hummels !


                                                                          Hej !
          Dzisiaj jeden najcenniejszych autografów w mojej kolekcji ! Jest to podpis od kapitana Borussi Dortmund od Matsa Hummelsa. Uwielbiam Matsa i według mnie jest jednym z najlepszych obrońców na świecie. Dopiero co odbudowuje on formę po kontuzji ,ale ja wiem, że będzie w jeszcze lepszej formie :) Autograf trochę nietypowy bo na karcie PANINI. Ale cieszę się z tego, bo zbieram te karty. Autograf tradycyjnie z wymiany :P, i jest oczywiście wymarzony ! Wcześniej wysyłałam list do Matsa, ale nie dostałam odpowiedzi. Na koniec chciała bym Was przeprosić za to, że dopiero dzisiaj dodaje posta (miał być wczoraj). Ale w ostatniej chwil dowiedziałam się, że mam próbę do jasełek.
           PS. Podsumowanie roku 1 albo 2 stycznia.


                                     Wypchanych skrzynek i szczęśliwego Nowego Roku !- Agata :)

12 komentarzy: