środa, 17 grudnia 2014

Święta z Bundesligą #1 Manuel Neuer


 

Hej !

Kiedy moja babcia przyniosła mi dziś kolejny list w którym znajdowały się autografy piłkarzy z Bundesligi stwierdziłam, że muszę stworzyć cykl "Bundesligowy" :). Nazwałam go "Święta z Bundesligą ", będzie trwał on od dzisiaj aż do końca roku ( jeżeli nagle przyjdzie mi jeszcze więcej takich autografów przedłużam serie do 6 stycznia ! ). Posty w tym sezonie będą ukazywały się co 2-3 dni. Przejdźmy do autografu. Jest to podpis od bramkarza najwyższej klasy, wręcz najlepszego na świecie- Manuela Neuera. Manuel został najlepszym bramkarzem tegorocznego Mundialu i jest nominowany do nagrody Złotej Piłki ! Według mnie jest trochę szalony, ponieważ zanany jest ze swoich dalekich "wyprawach" nawet do połowy boiska. To dziwne zachowanie jak na bramkarza. Może Wam to się wydawać dziwne ,że kibicuje Borussi Dortmund i uważam go za świetnego bramkarza. kiedyś wręcz nienawidziłam piłkarzy Bayernu, ale teraz nabrałam do nich szacunku :) Autograf jest oryginalny i zdobyty za pomocą wymiany.

Wypchanych skrzynek- Agata :)

5 komentarzy: